Over Mij

3/23/2014

OVER MIJ


Hoi allemaal! Wat gezellig dat jullie beland zijn in het leven van een éénentwintig-jarige, jonge vrouw. Even een korte omschrijving over mij: student, in voor een feestje, super onhandig, een wandelende jukebox en ik leef naast mijn gezellige tijd met vrienden en familie vooral in mijn bubbel (aka in mijn hoofd).

Al sinds 23 maart 2014 ben ik de trotse eigenaar van deze blog en mochten jullie de kans hebben om door de geschiedenis heen te bladeren: doe het vooral. Want ik begon met bloggen als tienermeisje en we zijn nu vele jaren verder. De groei van mijn leven staat zwart op wit op het internet. Lachen.

Voordat ik dit korte bericht afsluit, wil ik jullie graag nog ergens op wijzen: vrijwel alle foto's op dit blog zijn gemaakt door mijzelf. Ik zou het daarom ook prettig vinden dat de foto's en berichten hier ook blijven. Mocht het nou zijn dat je een foto van mij zou willen lenen dan kan je mij hier altijd over contacteren.

Doei doei!


Contact:
hetbabbelhistorie@hotmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten