Over Mij

4/25/2014

25 songs, 25 days. Day 4: a song that calms you down


Eigenlijk kan ik voor deze dag wel tientallen liedjes kiezen. ''Calm after the storm'' ''Invisible'' ''I See The Lights''. Even drie andere totaal verschillende songs die hierin ook best thuis passen. Maar Demons van Imagine Dragons is op dit echt mijn favoriete lied. En ondanks dit lied gaat over 'demons' die in je schuilen, is het een prachtig lied. Ja de betekenis is inderdaad een beetje duister. Maar dat wil niet zeggen dat ik ook allemaal duivels in mij heb zitten. Nee, in het algemeen ben ik een heel open en lief persoon wat graag mensen om haar heen wilt.

Maar even buiten dat. Wanneer je het bovenstaande filmpje afgekeken hebt, zie je nog een kleine samenvatting over de herkomst van dit lied. Natuurlijk rolde de tranen weer over mijn wangen. Het lied had van mij ook wel langer gemogen. Prachtig prachtig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten