Over Mij

8/16/2014

Onee, het radiospel wordt mij teveel

Zoals de meesten van jullie misschien wel weten, komt The Script in september naar Nederland. Of hoe ik het zie: 'De kans om ze eindelijk in het echt te zien.'. Maar helaas waren de kaarten al binnen een paar minuten uitverkocht.
Maar toen kwam QMusic met het geweldige nieuws dat The Script ook naar de welbekende Qube kwam. Je weet wel, die kleine ruimte waar artiesten optreden voor slechts een handje vol mensen.


Voor mij is dit de laatste kans die ik misschien kan grijpen om een van mijn favoriete bands te zien. En misschien wel kan aanraken. In ieder geval, dit klinkt zo veel beter dan met een paar honderd man in het Paradiso staan te gillen. Op Facebook las ik dus de actie van QMusic. Dus ik heb al vanaf 7uur de radio aan staan.

Maar omdat ik moest werken ben ik het 1e nummer mis gelopen. Normaal heb ik wel een radio op mijn werk, maar die was op bijzondere wijze verdwenen. Heel typisch natuurlijk. En toen ik thuis terug keek in de afspeellijst van QMusic, was het 2e nummer ook al bezig. Dus ook die had ik misgelopen.

Toen kwam het grappige. Het 3e nummer kwam en binnen een seconde had ik mijn vinger al boven de ''bel'' knop. Maar toen bedacht ik mij ineens: wat nou als ik die kaarten win, dan kom ik op de radio...
Ik ben een enorme lafaard wat dat aangaat. Dus ik heb wel een minuut zitten te denken wat ik nou moest doen. En toen besefte ik dat het te laat was. Helaas.

Ik was op tijd bij het 4e nummer. En ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik hier niet uit werd gepikt. Toen het lied Superheroes af was gelopen, kwam er een ontzettend lief iemand aan de telefoon die het concert van The Script een paar jaar geleden mis liep door bepaalde redenen. Ik vond dat echt heel lief. Dus nummer 5, ik kom eraan.

En anders is er morgen een nieuwe kans.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten