Over Mij

9/27/2014

Persoonlijke Babbels

Inmiddels vier ik al volop weekend en ik bedacht mij ineens dat het wel weer eens tijd was voor wat persoonlijke babbels. Ik gok dat het inmiddels alweer bijna drie weken geleden is dat ik voor het laatst verteld heb over wat mij op dit moment bezig houdt, en waarmee ik mij de afgelopen bezig gehouden heb. En geloof mij, ook nu heb ik weer veel te babbelen.




Wat ik meteen even kwijt wil, is het volgende; Ik ga naar The Script! Ik kan wel vreugdedansjes blijven doen, want ik ben zo blij! 20 maart gaat het dan eindelijk gebeuren, ik zie een van mijn favoriete bands voor het eerst live! Ik kan niet wachten en wauw. Ik had ook echt niet verwacht dat ik kaartjes zou krijgen, aangezien het binnen een paar minuten al uitverkocht was. Maar ik heb ze! Nu moet ik alleen nog een half jaartje wachten tot het grote moment daar is.

Verder heb ik mij de afgelopen weken veel bezig gehouden met school. En in het opzicht van huiswerk maken gaat het echt zo veel beter dan vorig jaar. Ik kan mijzelf er eindelijk tot toe dwingen om niet alles tot het laatste uit te stellen, maar elke dag gewoon een stukje te maken. Ik merk daarbij ook dat ik veel meer vrije tijd heb omdat ik elke dag maar tien minuten tot een halfuurtje voor school bezig hoef. Echt super fijn.

Afgelopen week is de herfst ook weer begonnen. En het weer laat dat ontzettend goed merken. Regen hier, storm daar, en het wordt al vroeg donker. Ik vind het helemaal geweldig. Alle vesten zijn alweer uit de kast gehaald en ik moet binnenkort echt een paar nieuwe vesten kopen. Ik heb er echt te weinig om deze winter door te komen. En ja, ik ben van mijzelf echt een ontzettende koukleum. Ik ben vorig weekend ook maar liefst twee keer naar de bioscoop gegaan. If I Stay en The Maze Runner heb ik bekeken. Ontzettende leuke films die ik allebei aanraad! 

Nou ja, afgelopen weken heb ik volop het studentenleven gevierd. Elke dag tot laat naar school en thuis aangekomen meteen in bed kruipen met een film of serie voor de neus. Soms vind ik mijn schooldagen toch best moeilijk te combineren met mijn blog. Omdat ik mijn nieuwe berichten niet te laat erop wil gooien, schrijf ik ze meestal een dag van te voren. Maar inspiratie is helaas altijd nog ver te zoeken. En daarom vergeet ik soms het een en ander (vooral de plaatjes) waardoor ik het op school niet kan dumpen.

Maandag heb ik een mondeling van Engels en ik ben echt heel erg bang dat ik het ga verprutsen. Ik ben niet zo goed in het bewijzen van mijzelf en als iemand mij daarop gaat beoordelen dan breekt de paniek uit. Sowieso heb ik al best wel moeite met mijn Engelse uitspraak. Ik weet nooit of ik woorden goed uitspreek en omdat ik bang ben dat mensen mij uit gaan lachen hou ik meestal gewoon mijn mond.

Tot zo ver mijn babbels. Nog en fijn weekend lieve lezers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten