Over Mij

1/23/2015

Primark Shoplog

Van de week heb ik een bezoekje gebracht aan Almere. En ja, als ik in Almere ben, kan ik het niet laten om even langs de Primark te gaan. Ik ben er niet lang gebleven, maar toch had ik genoeg tijd om de Primark zeer geslaagd te kunnen verlaten met een aantal leuke kledingstukken en wat leuke spulletjes.

Wanneer ik de Primark in liep, kon het mij niet ontgaan dat er aardig veel sale was. En Primark plus sale is eigenlijk bijna gratis. Schoenen, shirts, handschoenen, sjaals, mutsen. Alles was sterk afgeprijst. Ik liep deze laarsjes tegen het lijf en ook deze waren afgeprijst. Voor 9,- euro nam ik ze mee.


En ja, ook de sweatpants (ik heb geen flauw idee hoe die dingen heten) waren aardig goedkoop. Ze stonden ergens verstopt in de hoek en ik vond ze nadat een oudere vrouw riep dat ze haar maat niet kon vinden. Er hing er nog een in mijn maat en ja, voor drie euro kon ik hem niet laten hangen. Want deze broeken zitten nu eenmaal hemels.

Verder stuitte ik op dit shirtje en dit vest. Beide niet in de uitverkoop, maar ook erg leuk! Het shirt kostte 5,- euro en het vest 9,- euro. Vooral het vest zit heerlijk, ik denk dat het behoort tot het beste koopje van de dag. Ik ben er ontzettend blij mee!




En ja, omdat de wintercollectie ook flink in de uitverkoop was, besloot ik maar om twee mutsen te kopen die er ontzettend leuk uit zien maar waarvan ik bijna zeker weet dat ik ze nooit ga dragen. Maar ja, zo heb ik wel meer mutsen hier thuis liggen voor de fun, maar die ik nooit draag. Ik ben bang dat ze enkel deel uit gaan maken aan de eeuwige mutsen collectie. Maar goed, beiden waren ze 1,- euro enja, ze zijn zo ongelooflijk leuk.


























4 opmerkingen:

  1. Super leuk, die mutsen zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je blog leuk! Daarom heb ik je genomineerd voor de liebster award , ik hoop dat je het leuk vind. Kijk je op mijn blog voor de voorwaarden, liefs Britt

    BeantwoordenVerwijderen