Over Mij

4/20/2015

SKULLCANDY EARBUDS



Voor een hele lange tijd heb ik met verschillende, goedkope oortjes geleefd. Goedkope oortjes zijn meestal dingen die niet lang mee gaan en daarbij hebben ze een mindere kwaliteit. Nadat mijn zoveelste oortjes gesneuveld waren, vond ik het wel eens tijd worden voor iets met beter kwaliteit. En ik vond ze, voor een goedkoop prijsje.

Ik vond deze oortjes van Skullcandy bij de Big Bazar. Daar zijn ze op dit moment te koop voor 5,99,- (normale pijs: 15,99,-). Ik was dus erg blij met deze afprijzing. Vooral omdat ik het nooit echt aandurf om dure oortjes te kopen. Ik ben altijd bang dat ze tegen vallen. Bij de Big Bazar hebben ze drie verschillende kleuren. Zwart, roze en blauw. Ik besloot het erop te wagen en nam een doosje mee. Meteen op de fiets probeerde ik ze uit en ik was helemaal enthousiast! De bass is goed te horen en de kwaliteit is helemaal prima! Ook het geluid isoleert best goed, al heb ik wel eens beter gehad.

Dus als je nog een paar goede oortjes zoekt voor een goedkope prijs, dan zal ik zeker een bezoekje brengen aan de Big Bazar! Maar wees snel, want ik neem aan dat de afprijzing tijdelijk is. Ik ben in ieder geval erg tevreden en ik heb spijt dat ik niet nog een doosje meegenomen heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten