Over Mij

3/24/2014

De Dromen Tapper

Toen ik gister avond in bed lag, bedacht ik mij ineens iets. En ik vond het een goed idee. Wat nou mijn plan was, ik kon een paar van  mijn dromen hier opgooien. Want ik vind het geweldig om over mijn dromen te schrijven. En soms zijn ze ook best bizar, en soms stellen ze helemaal niks voor. In ieder geval, zo gezegd zo gedaan. Ik ben gaan slapen en hoopte op een paar mooie dromen.


Maar toen ik vanochtend wakker werd, wist ik even niet wat mij overkwam. Ik ging recht op in mijn bed zitten en dacht meteen: ''Dromen!''. Maar ik wist ze niet meer! Alles was ik vergeten! En dan echt alles! Normaal heb ik nog altijd een paar steekwoorden die ik onthoud. Maar ik was alles compleet kwijt! Ik baal enorm ja, want ik wil niet opscheppen of zo maar ik ben zo'n typisch geval die altijd haar dromen onthoudt.

Mijn hele idee is dus in het water gevallen. Wat erg, wat erg... Maar ach, morgen is het weer een nieuwe dag. Ik denk dat ik mij maar eens moet klaarmaken voor school. De zon schijnt op dit moment lekker mijn kamer binnen, en dat terwijl het gisteren verschrikkelijk weer wordt. En voor diegene die het nog niet weten, zondag wordt het 20 graden! Ja 20 graden! Nee, ik geloof het ook niet. Want we wonen tenslotte nog steeds in Nederland. Maar ik hoorde het mijn moeder net hysterisch roepen. Dus, we moeten ons klaar maken op een geweldige zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten