Over Mij

4/21/2014

25 Songs In 25 Days. Day 2: a song that reminds you of your ex




Ik heb nog nooit echt een vriendje gehad. Maar ik heb tot een half jaar geleden echt wel een jongen leuk gevonden waarmee ik veel heb afgesproken. Dates en dat soort gedoe. Echt ik was helemaal gek op hem en we hadden het ook erg leuk met z'n twee├źn. Om een lang verhaal kort te maken: Ik wist altijd al dat hij ook wat voelde voor een meisje dat hij al een jaar of drie kende. En ik zag dus dat hij weer met haar praatte op Whatsapp. Wat later had ik een feestje, hij was er en dat meisje ook. Heel toevallig zag ik ze later op die avond zoenen. En ja echt ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik ben met een waas voor mijn ogen meteen naar huis gegaan en heb gejankt voor het leven.

Oke dit wordt wel heel persoonlijk. Maar hij was gewoon een klootzak en ik heb de eerste twee maanden haast non stop dit lied geluisterd.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen