Over Mij

5/17/2014

Dagelijkse shit - Stinkende zonnebrand met een vleugje creativiteit

Weten jullie dat ik het schrijven van zo'n bericht als deze kan opdelen in twee delen? En dan niet standaard inleiding, middenstuk slot, maar in de titel en het bericht wat ik jullie wil brengen. Echt waar, over de titel kan ik wel uren nadenken. Omdat ik altijd een titel wil hebben wat jullie meteen pakt, maar ik ga er van uit dat dat toch altijd mislukt. In ieder geval, hier lees je weer dingen over mijn dagelijkse leven.

Ten eerste zat ik er net even over na te denken om mijn blog wat aan te passen. Want nu plaats ik altijd random dingen met random titels. Alleen over mijn ongeorderde 25 songs in 25 days kunnen jullie lezen waar ik het over heb. Maar aan de andere kant is het weer zo dat dit hele blog gebeuren om mij draait. En ja dat klinkt pittig egoïstisch en waarschijnlijk boeit het leven van een random zeventien jarig meisje jullie ook niks. Maar ik doe dit niet om lezers te lokken, maar ik doe het omdat ik dit leuk vind, en omdat ik het leuk vind om over dagelijkse problemen te schrijven.

Zo, nu naar het gene waar ik het over wil hebben vandaag. En weet je dat ik op dit moment nog niet eens weet waar ik het over wil hebben? Ik laat het altijd komen. Ik maak mijn hersens leeg en laat mijn vingers over de letters van mijn toetsenbord vliegen, in de hoop dat er wat nuttigs uit komt. Maar meestal moet ik daar wel een goede openingszin voor hebben. En daarom kan het zijn dat ik wel eens random van onderwerp verander, zoals nu dus.

Ja want het was vandaag warm. Heerlijk, en ik hoefde gelukkig maar tot 12:00 te werken vandaag. Dus ik heb vanaf 13:00 tot ongeveer nu in de zon gezeten, en ja ik ben verbrand. Want helaas kan mijn blanke huid zoveel zon in een middag niet aan, terwijl ik mij toch echt minstens drie keer heb ingesmeerd. Dus ik heb vandaag verder ook niet echt nuttig dingen gedaan, wat muziek geluisterd, een boek gelezen, wat randoms geschreven in random notitieboekjes. En ik ben bezig geweest met een boomhut. Jawel, ik ben dan wel bijna volwassen maar mijn warme hart gaat toch uit naar mijn medemensen. In dit geval dus mijn kleine broertje van tien wat nog niet echt handig met hamer en spijkers om kan gaan. Gelukkig heb ik levenslange, gefaalde, ervaringen met boomhutten bouwen dus ik deed dat even voor hem. Nou ja, even.. Ik heb hoogstens een muurtje neer gezet en toen had ik geen zin meer.

Vanavond moet ik weg. Fijn, ik zet meteen mijn hele planning van vandaag neer. En op zulke momenten staat ik dan weer voor mij uit en denk ik: ''Moet ik dit gaan verwijderen of niet?''. Nee, nu doe ik het niet. Maar ik wilde dus neerzetten dat ik moet gaan douchen omdat ik naar zonnebrand stink. En misschien kom ik daarna tot de schokkende ontdekkingen van mijn rode huid. Zonet even een titel bedacht. Misschien moet ik dat vaker doen, eerst het bericht schrijven en dan pas de titel neer dumpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten