Over Mij

5/22/2014

Tag - Random vragen

De laatste tijd vind ik het zo leuk om de zogenaamde ''tags'' in te vullen. Ik heb op dit moment een waslijst vol staan in mijn waardevolle bloggers mapje op mijn pc. Deze keer heb ik een wat persoonlijkere gekozen. Al hoewel vind ik dat alle tags aardig persoonlijk zijn. De vragen zijn nogal erg random en ik heb er zelf wat toegevoegd en weggelaten. En voel je niet schuldig als je deze lijst wilt overnemen.



Wat is je lievelingskleur?
Pfoe. Dit veranderd elke maand haast wel. Op dit moment heb ik het heel erg met mint groen!

Wat is je favoriete getal?
24!

Wat is je droomcarrière?
Ik hoop echt heel erg dat ik later bij de Disney Studio's terecht kom. Het maakt niet uit wat ik er ga doen, ik wil er heen. Mocht dat niet lukken, heb ik natuurlijk nog twee geweldige droombanen. Het lijkt mij namelijk ook geweldig om documentaires over de natuur te maken, of foto's van de natuur te maken. Ook zou het mij geweldig lijken om een schrijf carrière te beginnen en dat mensen mijn boeken als zo'n groot succes gaan beschouwen, dat ik er van kan gaan leven.

Heb je sproeten? 
Ik heb zomersproeten! Dus op dit moment zitten mijn neus en wangen weer vol!

Waar zou je willen wonen? 
Het lijkt mij zo ontzettend leuk om in Scandinavie te wonen. Dan gaat mijn voorkeur vooral uit naar Zweden en Noorwegen.

Slaap je met je dekbed ingestopt of hangt deze los?
Deze hangt los. Als mis ik de jaren nog steeds wel eens waarin mijn moeder mij elke avond in stopte.

Wat is je favoriete nummer van deze week?
He is we ft. Owl City - All about us

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik schrijf, blog, gooi mijn halve leven op het Girlscene forum. En ja wat doe ik nog meer. Ik luister veel muziek, ik teken, speel wat piano en ja.. Ik doe eigenlijk vooral de dingen die zich in een straal van drie meter om mij heen bevinden.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Primark en de H&M.

Naar welk concert zou je graag gaan?
Coldplay en The Script!

Wat is je favoriete thee smaak?
Kaneel en Aardbei.

Verzamel je iets?
Ja, ik verzamel Noorse mutsen.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Reizen!

Waar ben je heel erg fan van, waar veel mensen in je omgeving raar van opkijken? 
Disney! Er zijn wel mensen die het ''leuk'' of ''grappig'' vinden. Maar zodra ik los barst over mijn obsessie dan kijken ze mij toch wel raar aan. Sommigen vragen zelfs of ik niet te oud ben hier voor. Maar helaas mensen, ik ben en blijf een Disney fan in hart en nieren.

Welke films kan je eindeloos blijven kijken?
Ten eerste alle Disney films. Maar natuurlijk heb ik ook een paar echt favorieten. Forrest Gump, The Time Machine, Frozen en Star Wars zijn echt wel de films die ik maar blijf kijken.

Wat is je favoriete seizoen?
Lente! Alles bloeit weer en ik word zo vrolijk van al het nieuwe leven.

Wat is je eerste droom die je je kan herinneren?
Ik was nog heel erg jong en had altijd trauma's door de grote beer van Teletubbies. Zo droomde ik bijna elke nacht dat de beer mijn kamer in kwam. Hij was dan heel groot en had rood gloeiende ogen. Ik moet hier toen een jaar of 2-3 geweest zijn.

Slaap je met de deur open of dicht?
Dicht! Anders kijken er enge monsters je kamer in.

Wat eet je het liefst?
Pilaf!

Welke series volg je of heb je gevolgd?
Nou hier komt een hele waslijst:
- Glee
- Teen Wolf
- Scrubs
- American Horror Story
- The Walking Dead
- Under The Dome
- Once Upon A Time
- Awkward

Waarom ben je begonnen met bloggen?
In eerste instantie wilde ik altijd vloggen. Maar mijn probleem was dat ik niet met mijn hoofd op Youtube durfde. Dus ik heb een tijdje gevlogt voor mijzelf. Alleen ik vind het saai te vinden, en wilde dingen gaan schrijven. En ik weet niet meer hoe, maar ik vond dit!

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Al tien jaar lang op de Donald Duck.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten