Over Mij

5/25/2014

Een nieuwe opmaak

Mijn vaste bezoekers -mocht ik die hebben- hebben het vast al gemerkt! Ja, de boel is een beetje verandert hier. Beetje roze op de achtergrond, beetje een nieuwe banner enzo. Ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben. Een schone lei voor mij en mijn blog, dat betekent ook dat ik de boel hier toch echt op schema moet houden, en ik moet maar eens beginnen met een plan van aanpak. Zullen we even vergeten dat ik dit al een paar weken lang schreeuw?



Ik twijfelde even of ik er een ''Lees verder'' in zal plaatsen. Want zoveel heb ik verder niet te vertellen. Toch nog even een paar kleine toevoegingen. Ja, mijn blog. Of terwijl, mijn leven. Nu het er na mijn idee beter op geworden is, hoop ik toch wel op meer volgers *hint hint druk op de blauwe follow knop hint hint*. En daarbij wil ik wat meer onderwerpen zoeken om over te schrijven. Want om nou elke week wat te lullen over mijn dagelijkse leven en soms een tag neer dumpen, is ook niet echt orgineel. Dus tips zijn van harte welkom. Het enige wat duidelijk is voor mijzelf en voor jullie -zo niet, bij deze dan- is dat ik het nooit, en dan ook nooit dingen zal gaan plaatsen over make-up en mode. Ik zal even in het heel kort uitleggen waarom: Ik ben echt een mode en make-up blunder. Ik weet dan nog net dan foundation op je gezicht moet en mascara op je wimpers. Met kleren net zo. Soms sta ik uren hysterisch voor de kledingkast met mijn handen in mijn haar, omdat ik gewoon echt niet weet wat voor t-shirt ik bij de broek aan moet. Geloof mij, het is echt verschrikkelijk. En zo kan ik ook nog wel een lap tekst schrijven over mijn haar. Want dat is al helemaal een drama.

Oke stop. Ik draai door. Ik kan wel dingen over eten gaan plaatsen ofzo. Maar aan de andere kant wil ik dat mijzelf niet aandoen. Omdat ik negen van de tien keer honger heb wanneer ik een nieuw bericht schrijf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten