Over Mij

6/07/2014

Vandaag pakte ik de fotografie weer op


Zoals ik misschien wel eerder verteld heb, heb ik een grote liefde voor fotografie. Helaas ben ik er de laatste maanden amper aan toe gekomen, en heb mijn geliefde camera met nog geen vinger aangeraakt. Maar vandaag had ik ineens een drang om tientallen foto's te schieten. Waarom? Nou het begon allemaal met een ooievaar.




Een ooievaar ja. De zwart witte vogel liep in het weiland achter ons huis. En hij kwam gevaarlijk dicht bij. Ik heb het niet zo met vogels, maar de sloot die nog tussen mij en het beest zat, vond ik voldoende. Helaas kan mijn camera niet zo ver inzoomen, en was de tien meter afstand tussen ons helaas nog veel te groot. Nu, zo ongeveer vijf uur later, bedacht ik mij dat het wel leuk zou zijn om wat foto's te posten. Want zoals gemerkt heb ik te lang niks neergezet. Ik heb het wel geprobeerd hoor! Maar halverwege haakte ik af en liet ik het er maar bij. Nu zit ik weer vol frisse moed dus die kans moet ik maar even pakken!


En er waren nog meer foto's. Grapje, ik plaats er nog één. Deze omdat ik er nogal tevreden over was nadat hij uit het Photoshop wereldje kwam. Ik had even heel random een vlinder gefotografeerd omdat ik met de ISO en shit wilde werken. Dus bij deze, een vlinder. -joepie-.


Bij deze dus even in het kort wat ik vandaag gedaan heb. Ik ben een fotograaf die helemaal onder aan de top staat, maar ik probeer het op te bouwen. Want als ik zo bezig ben dan voel ik toch wel hoe relaxed ik mij eronder voel. En ook het photoshoppen probeer ik wat meer op te pakken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten