Over Mij

5/14/2014

Dagelijkse shit - Het leven draait om motivatie

Ik moet zo dus iets doen waar ik totaal geen zin in heb. En ineens bedacht ik mij dat je zo bijna elke dag in je leven in aanmerking komt met motivatie. Of kan ik beter zeggen, het niet hebben van motivatie. Motivatie moet je hebben om iets te doen. Voor school, je werk, afvallen... Maar ook voor leuke dingen. Neem een voorbeeld aan mij, ik heb bijvoorbeeld al te lang niet meer aan mijn blog gewerkt.

Ze zouden iets moeten uitvinden wat motivatie opwekt. Dat zou geweldig zijn toch? Een pilletje of een magisch drankje. Je neemt een slok en hoep, motivatie! Je kan aan de slag en als het uitgewerkt is, zul je vanzelf je natuurlijke motivatie krijgen omdat je dan toch al bezig bent. Of het gene waar je mee bezig ben is natuurlijk zo saai dat alleen het magische drankje je kan helpen.

in ieder geval, het je geen motivatie, dan ga je dingen uitstellen. Wat ik nu dus ook aan het doen ben. Terwijl ik al in dikke tijdnood zit. Zucht, hoe ga ik dit ooit voor elkaar krijgen. Ik kom net terug van school en het liefste spring ik mijn bed in en kan ik heerlijk slapen. Nou ja, het moet gebeuren en ik zal er spijt van krijgen als ik de hele avond op mijn reet hier blijf zitten. Ja! Mijn motivatie begint te komen. En je moet altijd maar zo denken. Voor je het weet is het alweer achter de rug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten