Over Mij

9/07/2014

Hello September, Hello Nature

Het is weken geleden dat ik spontaan mijn camera pakte, en foto's ging maken van de natuur. Gisteren had ik (eindelijk) weer zo'n spontaan momentje. Na wat lading stof van mijn camera af geblazen te hebben, trok ik mij terug in de achtertuin.


Ja, deze spin zat heel gezellig bij ons in de schuur. Ik heb nog nooit zo'n groot web in mijn leven gezien. Nou ja, ondanks mijn vreselijke angst voor spinnen, vond ik het erg fascinerend om deze kruisspin in zijn villa te zien hangen.


De boomhut van mijn broertje zou de komende maanden er verlaten bij liggen. Maar het heeft deze zomer een grote renovatie ondergaan (ik ben zo'n lieve zus). Ik kreeg gelukkig veel hulp bij het bouwen van de hut. Het verbaast mij toch heel erg dat er op deze aardbol veel kleine klussers rond lopen.


De laatste foto dan maar weer. Ik had nog wat foto's van paddenstoelen geschoten, maar die zijn totaal mislukt. Dus deze mistige dag, zoals je wel kunt zien, eindigde ik met een blik vanuit onze achtertuin.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten