Over Mij

9/04/2014

That Awkward Moment

Ik vond dat het wel weer eens tijd was om een film te kijken. En ik koos voor That Awkward moment. Waarom? Zac Afron. Daarnaast had ik even behoefte aan iets wat meer awkward was dan ik zelf op het moment. Daarom schreef ik een korte review


That Awkward Moment is een film die nog niet zo heel lang geleden in de bioscoop draaide. Waar gaat de film precies over? Ik zou het je vertellen. De drie jonge mannen Jason, Daniel en Mikey zijn alle drie vrijgezel en hebben met elkaar afgesproken om dit zo te houden, zodat ze nog veel leuke dingen met elkaar kunnen beleven. Zo gaan ze veel uit, en daten ze zo nu en dan met een meisje. Waar ze natuurlijk geen relatie mee nemen. Maar al snel ontmoeten ze alle drie een ander meisje. En alle drie worden ze verliefd. Alleen verzwijgen ze dit voor elkaar. Maar het duurt niet zo heel lang voordat de drie erachter komen van elkaar dat ze eigenlijk helemaal niet meer vrijgezel zijn.

Ik vond de film erg vermakelijk. Er zit veel domme humor in waar ik van begrijp dat niet iedereen het leuke humor vindt. Ik zelf houd daar wel heel erg van. Wat ik wel jammer vond is dat de verhaallijn erg voorspellend was. Bij een ruzie was het meteen al duidelijk dat ze toch wel weer bij elkaar zouden komen. Ondanks dat is de film zeker een aanrader om met vrienden te kijken. 

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten