Over Mij

12/29/2014

Een klein blogdipje



























Al hoewel ik op maandag altijd heel lui een liedje op mijn blog post, bedacht ik mij dit keer om eerst maar eens even door mijn blog te scrollen. Resultaat: ''Post, liedje, post, liedje'' etc. Het is maar net wat je leuk vindt, maar ik vond het een beetje zonde. Maar helaas, het is nu eenmaal een feit dat de winter aangebroken is, en ik zit in mijn blogdipje (denk ik).

Twee weken terug pakte ik spontaan mijn camera, deed de hond aan de riem en trok de wildernis in om een paar leuke foto's te maken, die ik dan zou kunnen gebruiken voor mijn blog. Maar, ik was nog geen kwartier onderweg en regen kwam met bakken uit de hemel vallen. Mijn motivatie was met een klap weg, en is tot aan de dag van vandaag niet meer terug gekomen. Wat ik erg jammer vind. Elke dag als ik mijn laptop aan zet en mijn blog erbij pak, blijf ik zielig naar het 'follow me' knopje kijken naar het cijfertje '18' wat sinds september niet meer omhoog kruipt (tot op de dag van vandaag dan). Maar ja de instelling moet natuurlijk ook niet zijn: ''je wordt beloont met niks doen'' want was het maar zo'n feest.

En toch vraag ik mij af waar het mis gegaan is. Ik heb in oktober een boekje aan geschaft waar ik ideeën in schrijf voor mijn blog, en wanneer ik dingen kan gaan plaatsen. Dit had ik allemaal gepland tot eind januari, en nu heb ik dat boekje naast mij liggen en kom ik erachter dat ik maar slechts 5 ideeën uit dit boek ook echt geplaatst heb. Wat ontzettend sneu van mij.

Heb ik dan een gebrek aan doorzettingsvemogen? Nou, misschien alleen niet als het mij uit komt. Dus besloot ik om oude berichten terug te lezen, en ik moet zeggen dat ik mij best vermaakt heb hiermee. Of dat nou kwam omdat ik mijzelf zo ontzettend hilarisch vindt of juist niet weet ik dan niet, maar ik denk dat het hem meer zit in het feit dat het gewoon ontzettend leuk is om dingen uit het verleden naar boven te halen. En eerlijk gezegd, ik krijg er motivatie van!

Nee, ik ga niks beloven, maar ik ga proberen om mijn blog van het mapje 'bijzaak' naar het mapje 'hoofdzaak' te verplaatsen. Want ja, tot op de dag van vandaag heb ik nog altijd zin in het schrijven van berichten, het gebeurt helaas niet meer zo vaak.

1 opmerking:

  1. Ah komt wel goed joh! Doe wat leuke inspiratie op en ga gewoon lekker wat proberen te schrijven. Het hoeft niet in een keer goed te zijn, maar dan ben je er tenminste weer mee bezig en dit motiveert ook! Ik hoop snel weer posts van je te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen