Over Mij

1/05/2015

Update: The Bucket List

























Ongeveer een half jaartje geleden heb ik mijn Bucket List op mijn blog gegooid. Leuk, een overzichtelijk lijstje van verschillende dingen die ik ooit nog wil bereiken in mijn leven. Helaas komt er maar matig gang in, maar ik heb al wel wat dingen kunnen afstrepen! Dus bij deze, een klein overzicht.


Een scrapbook maken.
Misschien wel het gene waar ik het meeste trots op ben! Dit jaar heb ik een scrapbook gemaakt, en heb dat ding nog weggegeven ook. Voor de achttiende verjaardag van een vriendin heb ik weken lang zitten knutselen.

Meedoen aan de nieuwjaarsduik
Oké, ik heb een beetje vals gespeeld. Het is nu al een jaar geleden dat ik mee gedaan heb aan de nieuwjaarsduik. En omda ik het zo verschrikkelijk koud vond, besloot ik maar om nooit meer mee te doen. Maar omdat het toch wel iets was wat ik mijn hele leven al wilde uitproberen, staat hij er toch bij.

Naar de kerstmarkt in Duitsland
Afgelopen December heb ik een dachtje rond gebracht in Keulen. Heel de stad was in de kerststemming en ik heb mij erg vermaakt daar! Stiekem laat ik deze op mijn Bucket List staan omdat ik meer steden wil bezoeken.

Carbid schieten
Oké oké. Dit hoefde eigenlijk niet thuis op mijn Bucket List. Het is meer iets waar ik elk jaar weer naar uit kijk. Oud en nieuw is geweldig en voor mij is dat gewoon niet compleet zonder het jaarlijkse middagje carbid schieten.

Een dagje rondbrengen op Schiphol.
In het najaar ben ik samen met een vriendin afgereist naar Schiphol, en hebben wij ons daar een hele dag zitten vermaken in een café terwijl we mensen aan het kijken waren. Het was een geweldige dag, en we zijn het ook zeker nog een keer van plan.

Kaartjes krijgen/verzenden op een speciale dag
Dit jaar met kerst heb ik veel kaartjes ontvangen en verstuurd. Het waren er meer dan normaal, dit omdat ik meedeed aan een kerstkaarten actie op een forum. Het was geweldig om zó veel kaartjes te krijgen!

Over een half jaar hoop ik meer dingen te kunnen afstrepen. Maar gelukkig staan er ook dingen op mijn Bucket List waarvan ik zeker weet dat ik ze binnenkort nog kan afstrepen. Zoals het bezoeken van het concert van The Script. In maar is dat eindelijk zo ver. Ik kan niet wachten!

1 opmerking:

  1. Cool! Heb je deze dan ook ergens opgeschreven nog? Jouw bucketlist is lekker simpel waardoor je al van kleine dingen kunt genieten. Dat vind ik mooi

    BeantwoordenVerwijderen