Over Mij

2/04/2015

De Serie Tag


Wie mijn blog redelijk volgt, zal het vast niet ontgaan zijn dat ik nogal een serie-freak ben. Ja, noem mij maar verslaafd. Daarom kon ik deze Tag niet laten staan toen ik hem vond op meerdere blogs. En toen ik de vragen las, kon ik niks anders dan zelf ook maar eens de vragen te beantwoorden.

Wat was de eerste serie die je volgde?
Zoop! Absoluut Zoop! Ik was helemaal fan van die serie en heb het ook weer helemaal zitten volgen toen het vorig jaar weer op tv kwam. Vanaf mijn veertiende volgde ik vooral veel misdaad series. Dus ik denk dat Bones, House of NCIS een van mijn eerste series waren die ik écht volgde.

Wat is je favoriete serie ooit?
Pretty Little Liars! Inmiddels ben ik bij seizoen vijf en ik heb niet vaak gehad dat ik na zoveel seizoenen nóg de drang had om de serie te blijven kijken. Het verhaal is gewoon zo goed en het lijkt steeds spannender te worden.

Wat is je favoriete koppel uit een serie?
Hannah en Caleb uit Pretty Little Liars en Tate en Violet uit American Horror Story.



Met welk personage zou je wel eens op date willen?
Uhm uhm, zoveel keuze. Ik denk dat ik voor Scott of Stiles uit Teen Wolf zou gaan, denk ik.

Welke serie(s) volg je op dit moment?
Een hele hoop! Ik zou hieronder even alles noteren.
- Teen Wolf
- Pretty Little Liars
- The Walking Dead
- American Horror Story
- Orange Is The New Black
- Under The Dome
- Once Upon A Time
- Scrubs
- The 100

Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken?
Ik kan mij geen serie herinneren die ik ooit gekeken heb, maar waar al een eind aan gebreid is. Wel keek ik vroeger altijd Bones, en kan ik mij herinneren dat dat ooit gestopt is. Maar volgensmij heeft die serie ook alweer een nieuw seizoen gekregen. Ook Scrubs is al afgelopen, maar gelukkig zit ik nog maar in seizoen twee.


Welke serie wil je nog graag zien?
Van verschillende mensen hoor ik zo veel goede verhalen over van alles. Dus ik denk dat deze lijst nog langer is dan de lijst met series die ik al volg.
- The Vampire Diaries
- Breaking Bad
- How To Get Away With Murder
- My Mad Fat Dairy
- Doctor Who
- Vikings
- Suits
- Orphan Black
- The Following
- Gossip Girl

Heb je al eens een serie of enkele afleveringen herbekeken?
Op dit moment ben ik weer opnieuw begonnen met Teen Wolf, samen met mijn broertje. We hopen dat we rond het begin van het nieuwe seizoen klaar zijn, zodat we samen ook meteen verder kunnen kijken. Ook Under The Dome ben ik weer aan het herbekijken.


Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven?
- Glee
- Homeland
- The Inbetweeners
- Game Of Thrones
Vraag mij niet waarom want stuk voor stuk zijn het geweldige series. Vooral van Homeland en Game Of Thrones ben ik helemaal fan. Maar ik ben er ooit aan begonnen en heb het perongeluk ergens laten hangen. Maar ik ben van plan om het snel weer op te pakken!

Met welk personage zou je wel van plaats willen ruilen?
Dit vind ik best wel moeilijk, want mijn favoriete personages uit mijn favoriete series bevinden zich nogal in een niet zo fijne situatie. Toch zou ik voor Spencer gaan uit Pretty Little Liars. Zij is toch wel mijn favoriete personage enja..

1 opmerking:

  1. Wat een leuke tag, en we volgen veel dezelfde series. En ja PLL is een favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen