Over Mij

3/28/2015

Moments of Life #1



''A good life is a collection of happy moments''. Soms kan ik al genieten van de kleinste dingetjes in mijn leven. Soms schrijf ik leuke dingetjes op in een boekje wat ik altijd bij mij heb, en sommige dingen blijven mij gelukkig ook vaak bij. Ik heb een klein lijstje gemaakt van de afgelopen dagen.

- Gisteren een gezellige avond met twee vriendinnen gehad.
- Voor het eerst buiten kunnen zitten met een kop koffie.
- Eerste lammetjes gezien! Zo lief!
- Te horen gekregen hoe blij een vriendin was dat zij mij en een andere vriendin ontmoet had.
- De dagen worden weer langer, de zomer komt steeds dichter bij!
- Ik heb mij ingeschreven voor een nieuwe opleiding.
- Een broodje tonijn van de Hema na een lange schooldag is geweldig.
- En ook de broodjes van de Lidl zijn erg lekker
- Gratis koffie gekregen van een docent
- Naar de film Insurgent geweest
- Ik was bij het concert van The Script! En het was geweldig!
- Gisteren op Schiphol gaf een klein jongentje van een jaar of 1 mij steeds vliegende kusjes.
- Een avondje niksen met de kat op schoot
- Maandagavond blijft The Walking Dead-avond
- Een lesuurtje wat uit viel: Uitslapen!
- Tiramishu als toetje, lekkerder kan bijna niet
- Oja, ook de smoothies van de Lidl zijn erg lekker!
- Begonnen met hardlopen, en het is heerlijk
- Met een vriendin naar de stad geweest en het eerste ijsje van het jaar gehaald

Ik heb dus heerlijk genoten van de kleine momenten de afgelopen dagen. Als je er op gaat letten dan besef je eigenlijk hoeveel ontspannende en leuke momenten je eigenlijk hebt. Natuurlijk zou ik op dit moment ook een hele waslijst kunnen maken over de momenten wat mij totaal niet meezat. Maar hé, een beetje positiviteit kan geen kwaad.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten