Over Mij

3/26/2015

Het is weer lente!



Sinds afgelopen zaterdag, 21 maart, is de lente weer begonnen! En dat liet moeder natuur vooral de volgende dag heel erg zien. De zon scheen en er was amper een wolkje aan de lucht. Het was weer buiten-zit weer! En ik heb  er erg van genoten.

De lente is mijn favoriete seizoen. Na heel wat sombere maanden van regen en kou bloeit alles weer op. De zon begint weer volop te schijnen en de vlinders komen weer tevoorschijn (ik heb al een citroenvlinder gespot). Daarnaast is de lente ook de maand van de lammetjs! Zelf woon ik vlak naast een schapenboer dus op dit moment zijn er overal lammetjes te zien. Het is zo schattig! (En ik kijk nu al uit naar het schaapscheerders feest ook al is dit meer weggelegd voor de kleine kindjes maar het is gewoon zó leuk)

Naast dat de natuur weer bruist van leven, zie ik dat dit ook gebeurd bij ons mensen. Het aantal hardlopers iedere ochtend valt niet meer te tellen. En ja, zelf ben ik ook een van die hardlopers geworden. Door het lekkere weer worden mensen vrolijker en kun je heerlijk buiten zitten. Ook ik heb die kans afgelopen zondag genomen. Met heel wat vrienden hebben we de hele dag buiten gezeten en hebben we heerlijk koffie gedronken.




Helaas is het nu weer wat kouder. Maar de lente heeft even zijn tijd nodig om door te breken. In ieder geval, ik zit al veel beter in mijn vel sinds de lente? Hoe denken jullie over de lente?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten