Over Mij

4/04/2015

Modern Disney



Alles wat met Disney te maken heeft maakt mij helemaal gek. Ik ben gek van de films, verhalen, de geschiedenis van... noem maar op! Disney inspireert mij echt en ik ben dol op de tijdperken waarin veel animaties zich in afspelen. En hoe leuk is het om te zien hoe deze karakters er in deze tijd uit zien.

Veel (vooral de animatie) films spelen zich af in een soort middeleeuws sfeertje. Denk aan Sneeuwwitje, Assepoester, Rapunzel, Frozen. Een kasteel, een koning/koningin, het is allemaal aanwezig. Vaak zoek ik op Tumblr of op Pinterest leuke plaatjes op. En ik kwam een hele verameling tegen van de Disney figuren in deze tijd!









3 opmerkingen:

  1. oh mai gawd, ik ben fan! Helemaal van rapunzel, gewoon een grote zwak haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Ziet er heel gek uit ofzo, haha. Laat ze maar gewoon in de Middeleeuwen :')
    x

    BeantwoordenVerwijderen