Over Mij

4/02/2015

New In: Hula Hoop


Een tijdje terug kocht ik bij de Primark deze hoelahoep voor slechts zes euro. Nu gebruik ik de hoelahoep al een paar dagen, en dacht dat het wel leuk zou zijn als ik mijn ervaring hierover zou gaan vertellen!

Toen ik de hoelahoep kocht, verwachtte ik eigenlijk een miskoopje. Het zat verpakt in een klein doosje en had niet verwacht dat ik hier uit een hoelahoep kon maken. Gelukkig was het alles behalve een miskoopje! Ik opende het doosje en hierin zaten zestien losse stukjes. Het in elkaar zetten is eenvoudig en het kost je weinig werk. Het resultaat is een mooie, grote hoelahoep van 80 centimeter.

Heb je weinig ruimte in huis? Dan kun je de hoelahoep zo weer afbreken en opruimen. Hartstikke simpel! Nu heb ik de hoelahoep al een paar dagen in huis en merk toch wel dat hoelahoepen lastiger is dan ik had verwacht. Maar ik merk toch wel dat ik er beter in word! Toen ik net begon viel het ding telkens weer op de grond, en nu kan ik al zeven seconden achter elkaar blijven doordraaien! 




Ik ben erg blij met mijn hoelahoep. Voor slechts zes euro heb je toch een leuke manier van bezig zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten