Over Mij

5/17/2015

EEN OVERZICHT - DITJES EN DATJES



Sorry, sorry en nog eens sorry. Maar de laatste paar dagen had ik het helemaal gehad met zo ongeveer heel het internet en alles en iedereen. Ik had super veel drukte aan mijn hoofd waardoor ik niet vooruit heb kunnen werken en ik merkte dat vooral mijn blog mij aardig wat zenuwen bracht. Even twijfelde ik om het hele zooitje voor een paar weken stil te leggen. Maar natuurlijk kan ik dat niet laten.

Zoals veel van jullie wel weten, probeerde ik zo iedere dag een artikel te plaatsen. Dat ging goed voor zo ongeveer 3(?) weken, maar ik ontdekte dat het mij veel stress opleverde wanneer ik zag dat ik vergeten was wat te schrijven of ik gewoon niks gepost had. Ik ben van nature gewoon een vreselijke perfectionist en zie het ook niet zitten om een half artikel te plaatsen. En in mijn ogen is een half artikel ook een half artikel wanneer er geen of slechte foto's in staan. Ik maak namelijk lange dagen op school en daar kan ik gewoon niet bezig voor mijn blog. En zelf vertik ik het om een post te plaatsen zonder een plaatje. Sorry dat klinkt echt heel erg, maar zoals ik net al zei; ik ben erg perfectionistisch.

Anyway. Ik wilde dus een paar weken stoppen met bloggen. Ik had het idee om gewoon even een paar dagen rust te houden. En eerlijk gezegd was het heerlijk om even met iets anders bezig te zijn dan het bloggen. Ik heb sinds maandag niet meer naar mijn statestieken of op mijn blog gekeken, vandaag was voor het eerst, en ik zag toch dat mijn blog best wel wat bezoekers trekt. En ook had ik wat nieuwe volgers erbij gekregen! Dat heeft mij echt wel heel erg gemotiveerd! Vandaar dat ik deze post schrijf.

Nu wilde ik ook even vertellen wat ik nu wil gaan doen. Ik ga niet meer dagelijks posten omdat ik dit gewoon niet red. Dus ik ga weer terug naar mijn oude gewoonte. Voortaan ga ik posten op de maandag, woensdag, vrijdag en op zondag soms een extra artikel. Hopelijk geeft mij dit veel minder stress!

Buiten dit allemaal wil ik nog even wat vertellen. Een tijdje geleden vertelde ik in mijn maand april dat ik uitgenodigd was voor mijn nieuwe opleiding. En guess what!? Ik ben aangenomen! Ik kan het nog steeds niet geloven, maar ik ben zó ongelooflijk trots op mijzelf! Ik was zo zenuwachtig maar uiteindelijk was het een hartstikke leuke dag met hele gezellige meiden! (Voor de nieuwsgierigen onder ons: ik ga toerisme&recreatie doen!)

Zo dat waren even de ditjes en datjes van mij. Ik weet nog niet of er morgen meteen al wat online verschijnt, ik zou eens even kijken of ik nog wat in mijn concepten heb staan (hehe). Tot kijk maar weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten