Over Mij

5/11/2015

WANDERLUST #2



Een paar weken terug liet ik op mijn blog landen en steden zien waar ik ooit nog heen wilde. Dit keer doe ik het minder uitgebreid en pak ik slechts één land. Maar natuurlijk wel een land dat mysterieus genoeg is om van alles te bekijken. Deze keer gooi ik mijn liefde voor Schotland online. Het land wat niet zo heel ver weg van huis is maar mooier is dan welk land dan ook.

Al sinds heel wat jaren ben ik helemaal gek op dit land. Ik denk dat mijn liefde voor dit land zo'n vijf jaar geleden begon. Ik kon geen genoeg krijgen van het landschap en vond het land zo bijzonder en mysterieus. Het land heeft ook zo veel verschillende landschappen en draagt veel verhalen en mythes met zich mee. Denk bijvoorbeeld aan het Loch Ness monster of de Stonehenge..

Isle Of Skye


Isle Of Skye - Fairy Pools


Loch Ness


Glenfinnan Viaduct
(oa te zien in Harry Potter)


The Highlands


Edinburgh


The Kelpies


Stonehenge



En zo heeft Schotland nog meer, duizenden plekken, kastelen en steden die ik ooit nog wil bezoeken. Ik ben zelf nog nooit in Schotland geweest maar het land staat samen met Noorwegen toch echt op nummer één op mijn travellist!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten