Over Mij

7/19/2015

HEHEHE.



Daar was ik weer. Laten we maar zeggen dat ik terug ben van eh, weggeweest? Twee maanden en twee dagen geleden heb ik voor het laatst iets van mij laten horen. Slecht, niet? Maar ik ben zoveel bezig geweest met 'het eckte leven'. (een beetje dan). Maar kort samen gevat: ik heb gewoon geen zin en tijd gehad (vooral geen zin, sorry) voor het bloggen. Maar vandaag laat ik weer even wat van mij horen.

Even een leuk, kort weetje tussen door:
Een paar dagen terug probeerde ik wat gedownloade dingen/codes uit op mijn blog en dat is echt het stomste wat ik ooit gedaan heb. Ik had wel een back-up opgeslagen voor als het fout zou gaan, maar op het moment dat het ook écht fout ging, liep zelfs mijn back-up uit de hand. Al mijn social-media linkjes en tabbladen waren gewisseld met elkaar. Dus als je bijvoorbeeld naar de 'over mij' knop ging, belande je op mijn Tumblr. Ja, zulke gekke dingen.
Maar om die bovenstaande reden besloot ik dus maar een plan B te verzinnen, en tegenwoordig ziet mijn blog er dus zo uit. Ik vind het allemaal wel OK.

Verder heb ik ook allemaal best wel leuke en interessante dingen gedaan in die afgelopen twee maanden. Om te beginnen kreeg ik een hele leuke brief thuis waarin vermeld werd dat ik officieel niet over ben naar het 3e jaar. Wat jammer nou. Gelukkig had ik een paar dagen eerder te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor mijn nieuwe opleiding. Yeey!
En nee, ik vind het niet zonde van die twee jaar die ik nu zogenaamd weg gegooid heb. Ik heb ontzettend veel geleerd! Creatief zijn blijft nog steeds iets wat ik dagelijks doe, en alles wat ik geleerd heb neem ik mee in de dingen waar ik nu mee bezig is. In de afgelopen twee jaar heb ik best wel wat Photoshop-lessen gehad op school, en door die photoshop-lessen kon ik bijvoorbeeld makkelijker headers ontwerpen voor mijn blog. En daarnaast heb ik verschillende teken-technieken ook beter onder de knie gekregen dankzij school. Kijk, allemaal plus puntjes!

Of ik weer full time ga bloggen, weet ik niet. Op dit moment wil ik mij meer concentreren op andere zaken. Dus ik ga mooi weer berichten schrijven wanneer ik dat wil. Dat ik-moet-bloggen moet er echt een beetje uit. Ik merk echt dat het mij op de zenuwen werkt. Jullie zien vanzelf wel wanneer er weer een bericht van mij verschijnt.

Duj!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten