Over Mij

3/26/2014

Een avondje niks doen

Jeetje wat ben ik blij dat ik vandaag eindelijk eens vroeg vrij ben. Dus een heerlijke avond niks doen. Als ik op school zit dan kan ik op twee handen niet tellen wat voor dingen ik eigenlijk graag wil doen als ik thuis ben. En dan ben ik thuis, start ik mijn laptop op, en dan denk ik: en nu?



Ik heb nu drie tabbladen aan staan. Youtube, Facebook en dit. Ik heb op Youtube net de domste reacties gelezen over de uitspraak van Geert Wilders. Ik zal het verder maar niet over hem gaan hebben. Heel Nederland maakt zich al druk genoeg over hem en zijn uitspraken.

Ik denk dat ik zo meteen een serie ga kijken. Maar ik zit erg te twijfelen. Once Upon A Time of Scrubs? Eerst maar even in mijn Q&A A Day schrijven. En ik moet nog even een video opdracht naar een docent sturen. Heb het nu al twee keer opgestuurd, maar op een één of andere manier raakt hij het steeds kwijt. Oke, ik begin mijn inspiratie een beetje te verliezen omdat ik teveel dingen tegelijk doe. Heb inmiddels Once Upon A Time aangezet, en Rumpelstiltskin doet alsof hij een Sith Lord is. Stop hem in Star Wars en we hebben een nieuwe Darth Sidious hoor.

De laptop is bijna leeg. Altijd een triest moment. Want dan moet ik mijn lava lamp weer uitzetten. Lava lampen zijn zo leuk. Nou goed dan. Stekker er in, en we gaan weer door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten