Over Mij

3/27/2014

Mijn tekenkunsten a la Vincent van Gogh?

O jeetje ik heb vandaag toch zo'n ontzettend leuk compliment van een klasgenoot gehad. Ze vond mijn tekening zo ontzettend mooi en daarbij zei ze ook dat ze vond dat ik in een half jaar tijd echt vooruitgang geboekt heb wat het tekenen betreft. Ik vond dat echt super leuk om te horen. Want ze is echt een hele goede tekenares. Haar tekeningen spatten echt boven die van anderen uit. Ja, ze heeft echt talent. Dus ik vond het super leuk dat ik van haar een compliment kreeg. Ik heb dus mijn oude tekeningen erbij gepakt en heb even wat vergeleken.



Ik heb weer zoveel zelfvertrouwen gekregen nu ik zie dat er echt verschil zit in mijn tekenen van een half jaar geleden en nu. Voor diegene die het nog niet weten, ik doe best een creatieve opleiding wat erg gericht is op animatie en video. Oefening baart kunst mensen, onthoudt dat! En wat gek eigenlijk, dat je zelf niet merkt dat je vooruitgang boekt, alleen als je het met een lange tijd geleden vergelijkt.

Oei, iets lijkt aangereden te worden voor op straat. Ik ben altijd zo bang dat een auto over onze lieve kat heen rijdt... Heb even gekeken, niks aan de hand. Ik maak mij weer te druk.

Is het iemand ooit opgevallen dat sneeuwpoppen echt super lief zijn? Ja er zijn zo veel dingen in deze wereld lief. Maar sneeuwpoppen, ow wauw. En weet je waarom? Iedere sneeuwpop is anders. Iedereen maakt zijn eigen creatie en het aller belangrijkste is, dat ze met liefde zijn gemaakt.

Wow! Ik wijk weer heerlijk af van het onderwerp. Ik heb nu wat papieren voor mij liggen en ben nog steeds van plan wat te gaan tekenen. Haar, ja ik wil haar tekenen. Maar het is zo ontzettend moeilijk. Een paar tutorials op Youtube moeten mij hierbij wel kunnen helpen. Dus dat wordt struinen over het internet vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten