Over Mij

4/03/2014

Een heerlijke lente

Eigenlijk zijn het de vogels die mij het gevoel geven alsof het lente is. Hun vrolijke gezang is van ver te horen. En ze zijn druk in de weer met het bouwen van nesten. Natuurlijk is het de laatste dagen hier in Nederland ook heerlijk warm. Maar lieve mensen, waar is onze zon?



Nee, op deze pagina gaan we niet het mysterie van de verdwenen zon oplossen. Want diegene uit Nederland is het al eenmaal gewend dat er, wanneer ons zon beloofd wordt, de hele lucht vol hangt met wolken. Maar wat maken die wolken uit?

Ik woon op het platteland. En als ik uit mijn slaapkamer raam kijk, word ik meteen blij gemaakt door de springende lammetjes. Overal om mij heen, alleen maar schapen en lammetjes. Oh, ik vergeet bijna de koeien en de paarden. Op dit moment zijn er ook veel veulens. En geloof me als ik zeg dat die ook super blij zijn tijdens een warme dag. En ik ook trouwens. Maar nu schaam ik mij door het feit dat ik binnen zit en bezig ben met de meest nutteloze dingen op aarde. Zoals dit schrijven bijvoorbeeld. En ik doe het natuurlijk ook omdat ik er zo weer vandoor moet. Jawel, ik ga filmen voor mij Youtube kanaal. Gisteren heb ik een nieuwe video erop gezet. Wil je deze bekijken? Scroll dan nog een heel klein stukje omlaag!

https://www.youtube.com/watch?v=ekjNwhasyrg

Het spijt mij trouwens voor deze lelijke link. Maar ik kan hierop mijn eigen filmpjes niet meer vinden.
How cute is that. Hmpff.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten