Over Mij

4/19/2014

Hé Pasen!

Ik heb gewoon een week lang niks geplaatst. Wat erg. Donderdag wilde ik nog iets plaatsen, maar op een één of andere manier deed mijn blog het niet. En de afgelopen week was ik er niet zo bij met mijn hoofd omdat ik afgelopen donderdag een presentatie had. Zoals ik eerder al vermeld had, ik ben doodsbang voor presenteren. Gelukkig is het aardig goed gegaan. En ben donderdag middag begonnen aan een welverdiend weekend.

En het is paasvakantie! Noemen we dat eigenlijk zo? Of is het paasweekend. Tijd zat om mijn leven te terroriseren met niks doen. Ik schaam me er dood voor. Gisteren heb ik bijna de hele middag Teen Wolf zitten kijken en zitten slijmen op mijn toetsenbord, telkens als ik het hoofd van Dylan O'Brien zie. Jeetje maar hoe kun je zo knap zijn. Ik ben nu net begonnen aan seizoen drie en nu stop ik met praten hierover want niet dat dit jullie boeit ofzo.

Ik ben nu dus aan het bedenken wat ik eens kan doen als ik dit bericht afgerond heb. Ik had een plan van aanpak gemaakt voor mijn Youtube kanaal. Ik wilde een mengsel van animatie in de filmpjes gooien, want ja dat leer ik toch met mijn opleiding. Blijkt dus dat het geweldige programma aka TVPaint deze filmpjes niet wilt pakken. Dankjewel programma maar ik ga niet de nieuwe versie kopen. Ik zou het zo nog één kaar gaan proberen want het kan natuurlijk ook zijn dat ik hem op 720 ipv. 1080 heb staan. Dat zou wel weer een mooie actie voor mij zijn.

Oké, ik heb het filmpje nu ingeladen, nog 20% en als het filmpje dan normaal blijft i.p.v. wit, dan gil ik van blijdschap.
JA HIJ DOET HET OMG! Yes, ik voel het. Ik ga het helemaal maken. Ik kan deze wereld aan. Zo even de camera pakken en buiten gaan filmen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten