Over Mij

10/31/2014

Happy Halloween

Eindelijk is het weer Halloween. Het is misschien niet hét feest waar iedereen dagen lang op zit te wachten hier in Nederland, maar voor mij zit dat wel anders. Ik vind Halloween geweldig, en elk jaar vier ik het ook met een paar vriendinnen. Hopelijk waait het feest zoals ze dat in Amerika vieren ooit nog eens naar Nederland. Ik kan niet wachten.


Ja, ik hou wel van wat gegriezel. Zolang er maar geen clowns aan het licht komen. Ik ben doodsbenouwd voor die dingen. Zoals ik net al zei, vier ik elk jaar Halloween met een paar vriendinnen. De ene helft zorgt voor lekkere en griezelige hapjes, en de andere helft zorgt voor het drinken en eventueel de versiering. Ik zorg altijd voor de films, en dit jaar hebben we de volgende films op onze lijst staan.

Silent Hill
Insidious
The Purge

We hebben waarschijnlijk geen tijd voor alle drie de films. En ik moet toe geven dat we meestal na twee films nog een horror komedie kijken, zoals Scary Movie of Zombie Land. We willen 's nachts natuurlijk nog wel naar de wc toe.

Ik moet zeggen dat wij 'vroeger' (ik spreek over ongeveer twee jaar terug) meer deden aan Halloween dan dat we nu doen. Het hele huis werd letterlijk op zijn kop gehaald. De pompoenen stonden buiten, we versierden de woonkamer met spinnenwebben en ik zelf had nog een overal gevuld met stro en hem een masker opgezet. Het was in een woord: geweldig. 

Handsome man tijdens Halloween

Vieren jullie ook Halloween? En wat vinden jullie zo leuk aan dit feest?

1 opmerking:

  1. Ik vind Halloween zelf ook heel leuk. Jammer genoeg ga ik niks doen dit jaar. (Erg handig ook als school een info avond houdt vanavond en de helft van je vrienden dus ook niks kan doen :( ) Die films die je gaat kijken zijn wel veel te eng voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen