Over Mij

11/03/2014

Ed Sheeran - Thinking Out Loud

Vanavond is Ed Sheeran te zien in Amsterdam. En de gelukkigen onder ons mogen hem en zijn geweldige zangtalent bewonderen. Nee, ik val niet onder de 'gelukkigen onder ons'. Helaas, ik zou er graag bij geweest zijn. Ik zou het vanavond moeten doen met mijn grote vriend Youtube, en ben ook van plan om het lied Thinking Out Loud helemaal plat te draaien. Wat een geweldig lied. Ja, ik ben verliefd. Ook de videoclip van het lied is prachtig. Jawel, Ed die aan het dansen is. Wie wil dat nou niet zien?


4 opmerkingen:

  1. EDDDD!!!! Ik ben jaloers op de mensen die nu bij zijn concert zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schaam me maar ik luister echt nooit naar Edje :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mieeeehihihi ik deel de verliefdheid. Wat een geweldige nummer en clip en alles

    BeantwoordenVerwijderen