Over Mij

12/11/2014

Liebster Award 2.0


En toen werd ik genomineerd voor de Liebster Award. Angélica van de blog Create, Love, Smile en Jenny van Daily Jennn hebben mij genomineerd voor deze award. Voor de oplettende onder ons, jawel, dit is de tweede keer dat ik genomineerd ben. Maar omdat ik het zo ontzettend leuk vind om dit te doen, en zo'n aanbod natuurlijk ook niet kan kan afwijzen, doe ik het gewoon nog een keer.

Wat houdt deze Liebster Award nou eigenlijk in? Door beginnende bloggers te nomineren, geef je ze als het ware een duwtje in de rug om hopelijk hoger op te komen. Je krijgt elf vragen die je moet beantwoorden en je moet elf feitjes over jezelf plaatsen, en vervolgens moet jij er weer elf stellen aan de bloggers die jij nomineerd. Omdat ik dus twee keer genomineerd ben, heb ik de van de leukste vragen beantwoord.


1. Heb je een bijnaam in het dagelijks leven?
Er zijn maar heel weinig mensen die mij een bijnaam geven en deze ook gebruiken. Ils is de meest gebruikende bijnaam die mensen gebruiken. Maar zoals ik net ook al zei, er zijn heel weinig mensen die mij zo noemen.

2. Wat ga je veranderen in 2015?
Sowieso wil ik mijn rijbewijs gaan halen. Ik stel het nu al een jaar uit en nu moet ik toch maar eens aan de gang. Verder weet ik niet echt wat ik wil gan veranderen, ik ben best tevreden over hoe het nu gaat. Natuurlijk zou ik het ook fijn vinden dat mijn blog hoger op komt in het nieuwe jaar. We zullen zien.

3. Wat is je favoriete serie?
Ik heb meerdere favorieten. Dit zijn: Pretty Little Liars, American Horror Story, Teen Wolf, The Walking Dead, Scrubs en Once Upon A Time

4. Wat zijn je hobby's?
Fotografie, schrijven en photoshop (tot hoever je dat een hobby kan noemen). Vooral schrijven doe ik veel. Al vind ik het wel een vreselijk idee dat mensen lezen wat ik geschreven heb, al ben ik van mening dat dit mijn schrijfkunsten wel een enorme schop omhoog zou geven.

5. Hoe kom je aan de naam van je blog?
Ik volgde altijd een blog van een meisje. Ze schreef altijd heel leuk en had ook een hele leuke blog naam. Helaas is ze al een hele tijd terug gestopt met bloggen, en ik kan zo ook even niet mer bedenken wat haar blog naam was. Maar goed, ik wilde net zo'n blog als zei ook had: mijn verhalen vertellen en lekker babbelen. Dit zou een verzamelplek voor die babbels worden en tadaa: Het Babbel Historie

6. Hoe zouden je vrienden jou omschrijven?
Dat ligt er eigenlijk aan aan wie je het vraagt. De een zou mij omschrijven als lief, gek en betrouwbaar terwijl een ander lachend zou roepen dat ik enorm goed kan zeuren. Allemaal hartstikke waar trouwens.

7. Wat doe je als je even geen inspiratie hebt?
Waar ik laatst dus achter gekomen ben, is dat mijn Tumblr timeline enorm helpt voor mijn inspiratie. Verder werkt het ook erg goed om mijn hoofd leeg te maken door helemaal niks te doen. Door gewoon op mijn bed te ploffen en de ideeën naar binnen te laten stromen,

8. Als je een dier mocht kiezen als huisdier wat zou het dan zijn? (geen normaal dier zoals een hond)
Sowieso een ezel. Maar al weet ik niet of dit onder 'normale' huisdieren valt aangezien best veel mensen een ezel als huisdier hebben. Dus even denken. Ik zou gaan voor een aapje, of een panda!

9. Welk seizoen is jouw favoriet?
De lente! Meestal is het dan net niet te warm of te koud, en daarbij komt alles na een lange tijd weer tot leven. Alles krijgt weer kleur en alles ruikt dan zo lekker.

10. Wat ga je doen met kerst?
Ik vier kerst met de familie. En dat vind ik altijd erg gezellig. Elk jaar borrelen we gezellig bij elkaar en maken we soms een wandeling.

11. Wanneer ben je jarig?
17 Januari! En ja, dat is bijna. Nog een maandje wachten en dan ben ook ik achttien. 


De 11 feitjes over mijzelf: - Ik ben links
- Als ik ook al een beetje zenuwachtig ben, tril ik als een gek
- Ik ben een soort van obsessed met Disney
- Ik kan heel erg genieten van de natuur
- Ik eet nooit boter op brood
- Het laatste restje van mijn drinken drink ik nooit op
- Ik ben als de dood voor clowns
- Ik ben echt een kluns als het gaat om sport

- Ik heb soms nog steeds nachtmerries over de grote beer van Teletubbies
- Ik kan niet met mensen in gesprek gaan als er teveel geluid om mij heen is
- Ik hou enorm van koffie

Bij deze nomineer ik de volgende mensen:
Manon van Manon's Life
Anouk van Hehwhat
Roxanne van Roxanne Rose
Sofie van Sproetjespost

Voor jullie heb ik de volgende elf vragen bedacht:

1. Ben je een dag of nacht mens?
2. In welke tijd zou je het liefste willen leven (middeleeuwen, romeinse tijd etc.)
3. Welk nummer heb je op dit moment non stop op repeat staan?
4. Wat was de naam van je eerste huisdier?
5. Naar welk land zou je nog heel graag heen willen en waarom?
6. Wat is je droombaan?
7. Wat was je eerste baantje?
8. Wat is je mooiste herinnering?
9. In wat voor kleur zou je je haar willen verven?
10. Wat was je favoriete vak op de basisschool
11. Wat is je favoriete film? 

Heel veel succes!


2 opmerkingen: