Over Mij

2/17/2015

Update: Movie Challange #1



Ongeveer een maand terug besloot ik deel te nemen aan de Movie Challenge. Mijn doel is om voor het einde van dit jaar minstens honderd films gezien te hebben. Elke maand komt er een update en een lijst met hoeveel en welke films ik tot nu toe gezien heb.

De challenge was nog maar minstens een week bezig toen ik besefte dat ik mijn tijd meer verdoe met het kijken van series in plaats van films. En geloof mij, ik kijk heel veel series. Nee, series tel ik niet mee, dus dit betekend dat ik mijn serie-tijd wat meer moet gaan verdelen met een film-tijd. Makkelijker gezegd dan gedaan. Want aan sommige series ben ik gewoon zo verslaafd dat ik het niet opzij kan zetten. In ieder geval, natuurlijk is het mij gelukt om een aantal films te kijken. Gelukkig hebben we ook nog de televisie waar ook een hoop films op gedraaid worden.



Films die ik gezien heb:
1. Gooische Vrouwen 2
2. Mean Girls
3. Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring
4. Lord of the Rings - The Return of the King
5. The Host
6. Keizer Kuzco
7. Wit Licht
8. Charlie St. Cloud

Even een Lord of the Rings update, het was de bedoeling dat ik met mijn broertje een marathon zou houden, maar helaas kwamen we er achter dat Netflix maar twee van deze films heeft. Deel twee ontbreekt dus. Dat vonden wij allebei wel een beetje raar...
Mean Girls kon natuurlijk ook niet ontbreken. En ik ben bang dat deze film vaker terug gaat komen in deze lijst. Het is en blijft gewoon een geweldige film.



Acht films in de maand Januari. Haal ik daar de challenge mee? Nou, net niet. Maar de vakantie staat weer voor de deur, Dus in die week verdubbeld het aantal vast (dat moet ik niet te hard zeggen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten