Over Mij

3/09/2015

Een nieuwe start



Hoi! Ja, het is feest. Want ik ben terug (o wauw vier dagen echt wat een stop wat verschrikkelijk lang). Maar goed, nee ik hield het niet meer vol. Na mijn laatste post werd ik hier en daar toch weer aangemoedigd. Resultaat: vier A5 blaadjes vol nieuwe ideeën.

Behalve dat, zit ik vol nieuwe energie. Ik heb namelijk besloten om te stoppen met mijn huidige opleiding en te beginnen aan iets nieuws. Mijn intresse gaat op dit moment heel erg uit naar het toerisme-gebied en op dit moment kan ik niet wachten om binnen dat gebied een opleiding te gaan beginnen. Het voelt echt als een opluchting. Maar ik ben er nog niet. Mijn mentor moet nog op de hoogte gebracht worden, en vanavond nog ga ik naar een informatie avond. Ik heb er zo'n zin in! En ik hoop mijn toekomstige opleiding echt is wat ik zoek.

En omdat dit als een last voelt wat na maanden eindelijk van mijn schouders afgevallen is, kan ik mijn gepanieker inruilen voor tijdbesteding aan mijn blog! Ik heb, zoals ik net al zei, al enorm veel ideeën. En ik hoop echt dat ik mijn blog niet meer links laat liggen. Nee, nu wil ik er helemaal voor gaan! Mijn planning is helaas nog matig maar met mijn hele ideeën lijst moet het de komende weken lukken. Ook heb ik al heel wat artikelen klaarliggen. Dus dit komt helemaal goed!

Oja, ik post nu op maandag, woensdag en vrijdag. Net als vroegâh. Misschien dat ik de zondag er later weer bij pak, maar dat ligt toch echt aan hoe ik mijn tijd ga indelen.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb je genomineerd voor de Liebster award. Neem een kijkje op mijn blog voor meer info! http://flowersandsyringes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je doorgaat! Ben heel benieuwd! :D

    BeantwoordenVerwijderen