Over Mij

4/17/2015

Favoriete nieuwkomers van dit moment!



De radio staat vaak aan bij mij. Zowel thuis als op mijn werk. Ik vind het heerlijk om muziek te luisteren en daarvoor pak ik niet altijd mijn play-list erbij. Maar soms heb ik momenten dat ik de liedjes op de radio niet uit kan staan. Gelukkig komen er de laatste tijd veel leuke liedjes voorbij!

Het lied wat de laatste paar dagen continu in mijn hoofd zit, is Carly Rea Jepsen met haar single: I really Like You. Het is zo'n heerlijk en vrolijk nummer. Maar de videoclip spat toch echt boven alles uit. Want de enige echte Tom Hanks speelt in de video clip. Erg gaaf!



Love Me Like You Do van Ellie Goulding vind ik ook een heerlijk nummer. Ik luister niet vaak naar Ellie Goulding maar het valt mij wel op dat zo'n beetje alle muziek die zij maakt wel lekker klinkt!



Samen met een vriendin luisteren wij al dagen naar het lied Shut Up And Dance With Me, van Walk To The Moon. Had ik al verteld over mijn geweldige awkward-moment die ik had tijdens dit lied terwijl ik op mijn werk was? Normaal gesproken werk ik alleen dus dat betekend dat ik los kan gaan op alle muziek. En terwijl dit lied draaide was ik lekker aan het mee dansen. Maar ineens stond een jongen die daar ook werkt daar. Oei, awkward.



Van het lied Firestone van Kygo moest ik eerst niks hebben. Maar sinds kort kan ik het lied best wel hebben! Opzich heeft het lied wel iets en ik vind het best fijn om dit lied te draaien terwijl ik huiswerk aan het maken ben.



Blanks Space van Taylor Swift kennen we al een tijdje, maar pas nu begin ik het lied echt leuk te vinden. Ja, het lied met die Starbuck Lovers. Ja, heel leuk. Ik vind de video clip ook erg leuk. Het is weer eens een typisch Taylor Swift filmpje (denk aan de paarden, het soort van kasteel en die knappe kerel) maar dan met een 'Insane Taylor'.



Met Streets brak Kensington écht door. Maar tegenwoordig is dit lied ingeruild voor War. Ook een prachtig lied met een leuke videoclip (waar onder andere de geweldige Epke Zonderland in te zien is). Had ik trouwens al verteld dat ik in november naar Kensington toe ga? Leuk hé.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten