Over Mij

4/28/2015

MIJN VERNIEUWDE TUMBLR



Sinds de dagen dat mijn blog wat problemen had, heb ik mij heel erg terug getrokken op Tumblr. Daar besefte ik eigenlijk hoe lang ik wel niet meer op mijn Tumblr gekeken had. Ik wilde mijn thema aanpassen en ben daar afgelopen zaterdag heerlijk mee bezig geweest. En ja, ik ben trots op het eindresultaat al zeg ik het zelf.


Nou tadaa! En bij deze mijn vernieuwde Tumblr. Ik heb trouwens een soort van Nature-Tumblr (wat je wel kan zie dacht ik zo) en eigenlijk vind ik het wel leuk om af en toe wat plaatjes toe te voegen! Ik heb er de afgelopen dagen ook wat foto's die ik zelf gemaakt heb toegevoegd. Wat wel een groot nadeel was, is dat mijn visit-teller weer helemaal opnieuw begon. Achja, ik moet het er maar mee doen. Wil je mijn Tumblr trouwens volgen, klik dan op deze link: Klik hier voor mijn Tumblr!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten