Over Mij

4/15/2015

Update: The Bucket List #2


Al bijna een jaar terug heb ik mijn Buket List online gegooid. Een lijst waar veel dingen in staan die ik ooit nog wil doen in mijn leven. En ook al wordt deze lijst om de zoveel tijd weer bijgevuld, er wordt ook al heel wat afgestreept!

De laatste keer dat ik een update gaf van mijn Bucket List, was ergens begin januari. Intussen zijn we drie maanden verder en het verbaast mij dat ik al zo veel heb kunnen afstrepen!

- In een trein stappen en random ergens naartoe gaan
Nu ik mijn studenten OV heb kon ik dit gewoon niet laten. Ik heb op mijn vrije donderdag de trein naar Almere gepakt, ben even naar de Primark geweest en ben toen verder gegaan naar Amsterdam. Vanaf daar wilde ik de trein naar Zandvoort (dit omdat het station ongeveer 150 meter van het strand zou moeten zijn, dat moest ik natuurlijk uitproberen) nemen, maar toen kreeg ik een appje van een vriendin of ik bij haar langs wilde komen. Ik ben toen in Duivendrecht uitgestapt en heb de trein weer terug naar huis genomen.


- Een sneeuwballen gevecht houden
Dit jaar mochten we slechts één dag genieten van een echte witte winter. En dat liet ik mij geen twee keer zeggen. Al vroeg in de ochtend stormde ik met mijn broertjes en zusje naar buiten en hebben we sneeuwbunkers gemaakt. Vervolgens hebben we een groot sneeuwballen gevecht gehouden!




- Ijsbolletjes nemen die ik nog nooit gehad heb
Iets wat ik perongeluk kon wegstrepen. Een paar weken terug was ik in een ijswinkel en ik zag dat ze geen een smaak hadden die ik normaal neem (geen stracciatella, geen cheesecake en zelfs geen banaan). Dus ik heb gekozen voor Yoghurt met framboos en Tiramishu. Ze waren erg lekker!

- Basistechnieken van het tekenen leren
Nu doe ik een creatieve opleiding waar ik zo'n 4/5 uur in de week tekenlessen heb. Hier leren we vooral de basis (wat anatomie betreft dan) en nu zeg ik niet dat ik dit al kan, maar ik heb het wel door hoe het ongeveer zit. Daarom vond ik het maar eens tijd om ook deze weg te strepen.

- The Script live zien
Ja! Afgelopen maart was het eindelijk zo ver! De dag waar ik al een half jaar lang op zat te wachten! En ik kan nog steeds niet geloven dat ik er geweest ben. Als er een liedje van The Script voorbij komt dan gaat er altijd nog door mijn hoofd: ''wat gek eigenlijk dat ik ze dit lied live heb zien zingen.''. Het was echt een geweldige dag en ik heb van elke minuut genoten.




- Een brief schrijven aan mijn toekomstige ik
Begin maart kreeg ik plotseling een brief van mijelf! Op 5 maart 2014 had ik namelijk een brief naar mijn toekomstige ik gestuurd, een jaar verder in de toekomst. Ik vond het erg leuk om te lezen. Helemaal doordat ik mijzelf een paar vragen gesteld had waar ik vorig jaar nog zo onzeker over was. Bijvoorbeeld over mijn opleiding. Of ik wat anders was gaan doen of niet. Ook had ik een foto mee gestuurd die ik op dat moment gemaakt had. Een paar dagen daarvoor had ik mijn haar anders laten knippen en het was een klein beetje tegen gevallen. Dat vond ik wel leuk om terug te zien.

Ik vind het best veel voor drie maanden. Verder heb ik in mijn lijst, die je hier kan vinden, nog niet echt iets waarvan ik denk: ''O, dat kan ik binnenkort ook afstrepen.''. Wel had ik er ook in staan dat ik heel graag een zonsverduistering wilde zien. En zoals we allemaal wel weten was de zonsverduistering laatst in Nederland te zien. Helaas was het zo mistig dat ik hier niks van meegekregen heb #fail.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten