Over Mij

4/06/2015

Update: Movie Challenge #3



Begin Januari besloot ik mee te doen aan de Movie Challenge. Deze challenge houdt in om in een jaar tijd zo veel mogelijk films te kijken. Zelf heb ik mij voorgenomen om eind dit jaar minstens 100 film gezien te hebben. En daarom geef ik elke maand een update!

Afgelopen maand was een beetje teleurstellend. Oke, nu was de maand maart ook erg kort voor mij, aangezien ik de update van februari pas laat online gooide, en ik hierin ook een paar films heb meegenomen die ik in maart al gezien had. In ieder geval, laat ik het lijstje maar snel aanvullen.



Films van Januari:
1. Gooische Vrouwen 2
2. Mean Girls
3. Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring
4. Lord of the Rings - The Return of the King
5. The Host
6. Keizer Kuzco
7. Wit Licht
8. Charlie St. Cloud

Films van Februari:
9. Gone
10. Now Is Good
11. How to lose a Guy in 10 Days
12. Lol
13. Big Hero 6
14. De Eetclub
15. Soof
16. Along Came A Spider

Films van Maart:
17. Insurgent
18. 28 Days Later
19. 28 Weeks Later
20. After Earth
21. Never Let Me Go
22. Mockingjay Part 1
23. Cloud Atlas



Maart kan ik eigenlijk wel benoemen tot de maand van de goede films. Op 28 Days Later en 28 Weeks Later na dan. Wat een ongelooflijke slechte films. Voor de rest heb ik erg genoten van alle films. En vooral de film Never Let Me Go sprong daar heel erg uit. Ik heb nog steeds niet de juiste woorden gevonden voor deze film, maar ik voelde mij zo ontzettend akelig toen deze film afgelopen was.

Eigenlijk gaat de challenge wel lekker. Ik lig mooi op schema en ik hoef geen eens moeite te doen om rond december aan die honderd films te komen. Maarja, dat roep ik niet te hard. Er zullen vast ook nog wel maanden komen dat ik minder tijd zal hebben voor een film..

2 opmerkingen:

  1. Aaaah, Insurgent! Ik ga morgen kijken, ben zo benieuwd. :-)

    BeantwoordenVerwijderen