Over Mij

5/08/2015

UPDATE: MOVIE CHALLENGE #4



Begin Januari besloot ik mee te doen aan de Movie Challenge. Deze challenge houdt in om in een jaar tijd zo veel mogelijk films te kijken. Zelf heb ik mij voorgenomen om eind dit jaar minstens 100 film gezien te hebben. Om dit goed bij te houden geef ik elke maand een update. Dit keer zet ik het lijstje van april online!

Deze maand telde zeven films. Ik wil er iets meer vaart achter zetten omdat ik bang ben dat ik de honderd films anders nooit ga halen. Ik zit na vier maand op de dertig films. Opzich zou ik het net kunnen halen maar ik wil toch dat ik een beetje bij loop. Nog twee maand en dan zijn wel alweer op de helft van het jaar en dan wil ik toch wel over de vijftig films zitten.



Films van Januari:
1. Gooische Vrouwen 2
2. Mean Girls
3. Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring
4. Lord of the Rings - The Return of the King
5. The Host
6. Keizer Kuzco
7. Wit Licht
8. Charlie St. Cloud

Films van Februari:
9. Gone
10. Now Is Good
11. How to lose a Guy in 10 Days
12. Lol
13. Big Hero 6
14. De Eetclub
15. Soof
16. Along Came A Spider

Films van Maart:
17. Insurgent
18. 28 Days Later
19. 28 Weeks Later
20. After Earth
21. Never Let Me Go
22. Mockingjay Part 1
23. Cloud Atlas

Films van April
24. Babel
25. Love, Rosie
26 Fast and Furious
27. Meet the Fockers
28. Scary Movie
29. Pitch Perfect
30. Fifty Shades of Grey



Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar wauw, wat is Fast and Furious een leuke film! Normaal houd ik helemaal niet van die auto-actie films maar deze film vond ik toch erg leuk. Ik ben de film gaan kijken naar aanleiding van het laatste deel. Iedereen was er zo enthousiast over dus ik besloot om de hele reeks maar te gaan kijken. Op dit moment heb ik alleen nog maar het eerste deel gezien, maar ik wil alle andere delen ook graag kijken!

Love, Rosie was wel de topfilm van deze maand Ik heb heerlijk weg zitten zwijmelen bij de film en inmiddels heb ik hem al twee keer gezien (toch laat ik hem niet mee tellen voor de Challenge, misschien later nog). Ik raad deze film iedereen aan!

Zoals ik net al zei, wil ik er iets meer vaart achter zetten. Hopelijk red ik de challenge dan makkelijk!

1 opmerking: