Over Mij

9/30/2015

EINDELIJK EEN FIJNA INSTA APP!



Een mooie insta-feed is tegenwoordig ook al een try before you die. I tried; I failed. Jammer maar helaas. Ik snap echt niet hoe mensen dit voor elkaar krijgen hoor? 'Ja, maar met de insta filters krijg je ook geen mooie feed!!!!'. Dus daarom downloade ik de volgende app: Snapseed [maar natuurlijk had ik te weinig mb en moest ik eerst even al mijn whatsapp gesprekken van mijn mobiel afgooien voordat ik de app van 20 mb kon downloaden]

Snapsees dus. Een super fijne app! Na het openen van de app was ik eerst een beetje teleurgesteld. Want; ik dacht dat er maar heel weinig filters waren. Tot dat ik besefte dat er in de filters nog meer filters zijn! Dat klinkt een beetje raar, maar wat ik bedoel is dat wanneer jij bijvoorbeeld voor een vintage filter kiest, jij de vintage filter nog helemaal kan aanpassen als in hoe jij zelf wilt.
Daarnaast heeft de app ook de mogelijkheden om kleine detials te verwijderen die jij eigenlijk niet in je foto wilde [bijvoorbeeld een vogel die net toevallig langs vloog]. Dan pak je even de pastel er bij en kun je die vogel zo weg werken!

En je kan ook de verloren insta-kaders weer toevoegen [maar dan de mooie versies]. Wil je een mooi wit vierkantje [of een zwart vierkantje] om je foto's? Dat kan! En je kan zelf instellen hoe groot je de kaders wilt hebben. Hartstikke geweldig dus!

Ik ben zelf erg blij met de app, en ik hoop dat ik hem nog lang kan gebruiken en er dan ook ein-de-lijk in slaag om een mooie instagram feed te krijgen. [Eigenlijk is het toch ook te gek voor woorden dat men er tegenwoordig zo veel aan doet om zoiets als een insta-feed goed en netjes bij te houden. Want zijn er echt mensen die daar op letten?]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten