Over Mij

1/08/2016

Hiep hiep hoera voor 2016!



Ook al zijn we nu al een week verder, nog een gelukkig nieuwjaar! Waarschijnlijk ben ik een van de laatsten die gaat roepen hoe o-zo geweldig 2015 wel niet was en dat 2016 o-zo veel nieuwe avonturen met zich mee gaat brengen, maar ik meen het oprecht. 2015 wás (voor mij) een geweldig en vooral een leerzaam jaar. En wauw, wat ik nu al allemaal op de planning heb staan voor 2016... Ik kan niet wachten!

In 2015 begon ik met een nieuwe opleiding en ik heb nog geen seconde spijt gehad. Echt totaal helemaal niet! En dat verbaast mij omdat ik de grootste twijfelkont op aarde ben. Ik zit helemaal op mijn plek en zie ook een toekomst in het vak waar ik voor leer. Mijn klas is ook super gezellig en ik maak zelfs met plezier mijn huiswerk (behalve rekenen en economie o wat een hel zeg)!

2015 was ook het jaar waar ik mijn eerste concerten bezocht heb. In maart stond ik in het Ziggo Dome, mee te gillen op de liedjes van The Script en in november stond ik wéér in het Ziggo Dome. Alleen dit keer bij Kensington, de o-zo geweldige band en wat waren ze goed zeg!

Wat ben ik allemaal van plan in 2016? Eerst wil ik even zeggen dat ik nog nooit zoveel 'uitjes' op de planning heb staan. Nee, dit zijn niet zomaar gezellige uitjes of weekjes weg met vrienden of familie, maar uitjes alleen, met een groep vaag bekenden en met school. In maart ga ik maar liefst twee weken weg met mijn school. Vraag niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen maar een week hebben we er dus gratiesch bij gekregen? In ieder geval, in die twee weken crossen we met een tourbus door half Europa (in ieder geval, zo lijkt het) en mogen we zelf de excursies/rondleidingen voorbereiden. Rond april ga ik naar Wit-Rusland. Ik heb het hier eerder over gehad. Ik ga er met een groep heen en in Wit-Rusland gaan we vrijwilligerswerk doen. Ik heb er enorm veel zin in!
Ook in de zomervakantie hoop ik voor vijf weken weg te zijn van huis. Alleen is dit nog niet helemaal zeker dus daar heb ik het later nog wel eens over. Maar waar ik echt het meest naar uit kijk is de stage die ik ga beginnen in oktober 2016. Ik heb nog geen flauw idee waar ik heen ga, maar het is de bedoeling dat ik 2x vijf maanden op stage ga. Kortom, ik ben dan bijna een heel jaar weg van huis! Ik heb er echt ontzettend veel zin in.

Wel ja, verder heb ik niet echt goede voornemens voor 2016. Ik weet alleen dat ik mijn wereld dit jaar enorm wil gaan uitbreiden en te gaan kijken wat de wereld nog meer te bieden heeft dan alleen de provincie waarin ik woon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten